dimecres, 5 de març del 2008

Començar

Per fi m'he decidit a crear un blog. Per què? Doncs realment no era necessari, però sí em venia de gust. Sempre he gaudit escrivint, i no vol dir que ho fagi bé, però tal i com m'agrada la lectura, m'agrada emular i intentar apropar-me als grans transmissor d'idees i d'històries.
No tinc grans pretensions, simplement vull escriure de tant en tant el que em vingui de gust.
La veritat és que ningú m'ha animat directament escriure un blog, però fa uns quants mesos que entro habitualment a llegir-ne uns quants que em resulten d'interés i m'entretenen força. Tot va començar un dia que un colega em va enviar un link a Fogonazos, i me va semblar molt interessant el que allà es podia veure.
Després remenant i triant vaig arribar a trobar a L'Observador, i des de fa una temporada entro quasi cada dia, al seu blog i als dels seus col·legues, i com dirien per aquí, "me mola". Realment llegir aquests blogs m'han animat, i donat una mica d'enveja de tenir el teu "lloc" on penjar les meves "penjades".
Per últim hi ha una altre raó més romàntica. És no perdre el saber escriure bé la meva llengua, ja que des de que no visc a Barcelona, pràcticament no escric res en català, i abans ho feia sovint i bé (sense faltes).
Aquí estic, al març del 2008 intentant per tercera vegada penjar el meu primer missatge al meu primer blog. Estic il·lusionat.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabuena por tu blog. Pau colega, Pau padrazo, Pau casero, etc., y ahora Pau "Blogero". Joder, ¡cuantas facetas te conocemos! :-D, Aunque te falta una... pero no preocuparse, que todo llegara BBRROOUUMMM ROOOUMMMMMM. :-D.
Salut!

Pau ha dit...

Así es, todo llega. Y no es por ganas, pero habrá que esperar una temporadita, no soy motero, más que nada que no tengo moto, pero ganas tengo muchas. Gracias por el coemntario.

Donaire ha dit...

Endavant les atxes / Carretera y manta.

Com diuen, molta merda!!

Pau ha dit...

Merci mestre Donaire, s'agreix l'ànim.

Marc Gil ha dit...

Hooola, bé, per fi entro al teu bloc. He estat un pel liat, però ara he tingut una mica de temps.

Res, felicitats per iniciar-te!